onsdag 7 mars 2012

Välkomna till Lykkas Stämplar!

Jag som driver Lykkas Stämplar heter Marie Foughman 
och jag har tidigare haft ScrapLyckan som e-butik.
Tyvärr så är konkurrensen hård och det fanns ingen 
ekonomisk möjlighet att fortsätta driva företaget.
Dock finns det fortfarande möjlighet att köpa mina stämplar via min
 Traderabutik som du hittar här

Just nu har jag en helt ny stämpelkollektion som jag valt att kalla för "Livsnjutare"!
Den är tecknad av den duktiga barnboksillustratören Pia Niemi
 som har ritat flera av våra kollektioner.
Det finns även en del annat smått o gott i 
butiken som fylls på med jämna mellanrum. 


Här i bloggen kommer Kia och Camilla att visa alster gjorda med mina stämplar.
Hoppas att ni ska bli inspirerade av vad dessa fantastiska tjejer hittar på!

Återigen Välkomna Hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar